Vergonzoso el encargado de los calendarios

Collecting Pocket Calendars? You are welcome write about everything here but better stick to subjects that relate to collectibles and appeal to collectors.

ล็อคหัวข้อ
Collector Avatar
Luna-Nueva
Junior Collector
ติดต่อ: ติดต่อ Luna-Nueva

Vergonzoso el encargado de los calendarios

โพสต์โดย Luna-Nueva »

Es de vergüenza tener un encargado de calendarios que para no gastar su tiempo se niega a actualizar las listas de calendarios, tras 5 días de trabajo mandando calendarios nuevos que no están en el inventario de colnet, 325 unidades nuevas, este señor ha descartado todos, no quiere actualizar.

Por mi parte es la última vez que colaboro en algo, porque si su tiempo vale el mío también.

Deberíais de vigilar más a estas personas, porque no es normal que con el tiempo que lleva esta categoría en concreto no haya más modelos porque este tipo no quiere actualizar.

Collector Avatar
steamtrain
Star Collector
ติดต่อ: ติดต่อ steamtrain

โพสต์โดย steamtrain »

Het is jammer dat ik dit nu pas lees, ik heb nooit een bericht van deze persoon ontvangen.

Ik heb even in het verleden gekeken en gezien dat dit figuur slechts 3 kalenders heeft ingestuurd en niet 325 zoals hij beweert.

Tevens waren dit 3 kalenders zonder codes en dus kan ik ze niet uploaden.

Als dit figuur de voorwaarden had gelezen dan kon hij daar lezen dat een nif volledig ingevuld dient te worden.

Ook dient hij voordat hij begint eerst contact op te nemen met the coordinator, dat is echter ook niet gebeurd.

Ik begrijp niet dat dit persoon zo hoog van de toren blaast terwijl hij nooit contact opgenomen heeft zoals omschreven in de uitleg.

https://colnect.com/nl/help/collecting/ ... _calendars

Collector Avatar
Luna-Nueva
Junior Collector
ติดต่อ: ติดต่อ Luna-Nueva

โพสต์โดย Luna-Nueva »

Gracias por su respuesta despues de 6 meses, mira bien en tus correos porque habíamos hablado, y me dijiste como subirlos, pero claro después de tanto tiempo que te vas a acordar, 6 meses para una respuesta! De vergüenza

Collector Avatar
steamtrain
Star Collector
ติดต่อ: ติดต่อ steamtrain

โพสต์โดย steamtrain »

Ja dat was heel toevallig dat ik hier eens keek. Ik krijg geen meldingen van dit forum.

Ik begrijp ook niet dat je mij dan niet meer geschreven hebt om mij te herinneren.

Maar dan zal het wel niet zo belangrijk geweest zijn voor je. Jammer!

Maar ja als ik al uitgelegd had hoe een nif in te vullen, dan zal het wel niet juist gedaan zijn.

Het is alleen jammer dat je begint over 325 kalenders terwijl het er maar 3 waren.

Voor uw gemoedsrust heb ik mijn emails nagekeken en geen enkel bericht van u gevonden.

Maar als je wilt mag je wel een compleet ingevuld nif sturen, dan zal ik er zeker naar kijken en eventueel aanpassen.

Maar lees vooral ook de guidelines.

ล็อคหัวข้อ

ย้อนกลับไปยัง “Pocket Calendar Collectors”