Hello,
first of all, thank you for your reply, but my problem remains if you confirm that it is not possible to recover the data of the Transaction whose code was
Transaction 6bzZ and which concerned several stamps from different countries. I had only noted a series of 4 stamps from Romania to check, randomly, if the items were put back on sale once the unpaid transaction was cancelled. Now, after your reply, I have done a further check, and the series of 4 stamps from Romania does not appear to be in my sales on the Marketplace yet, so I deduce that it is necessary to do it manually. I will do it for the Romania serie but where can I find the other data of the cancelled transaction?
Best regards
Giovanni
Ciao,
intanto ti ringrazio per la risposta, ma il mio problema rimane se mi confermi che non è possibile recuperare i dati della Transazione il cui codice era
Transaction 6bzZ e che riguardava diversi francobolli di diversi stati. Io mi ero appuntato solo una serie di 4 francobolli della Romania per verificare, a campione, se gli oggetti venivano rimessi in vendita una volta annullata la transazione non pagata. Adesso, dopo la tua risposta, ho fatto un' ulteriore verifica, e la serie di 4 francobolli della Romania non risulta essere ancora nelle mie vendite sul Marketplace, per cui ne deduco che occorre farlo manualmente. Lo farò per la serie di Romania ma dove posso trovare gli altri dati della transazione annullata?
Cordiali saluti
Giovanni